Biznesa apmācības tumsā

Psihologu un biznesa treneru īpaši izstrādātas autorprogrammas tumsā korporatīvajiem klientiem

  

Ar ko atšķiras apmācības tumsā no parastajām apmācībām?

 

  • Apmācību telpas unikalitāte, ņemot vērā cilvēka informācijas uztveres īpatnības, noved pie pilnīgas iedziļināšanās procesā un 100% auditorijas iesaistes.

 

  • Tumsa, arī kontrolējama tumsa, ir stresa faktors jebkuram cilvēkam. Šajā sakarā paradigmas maiņa ir neizbēgama, tas ir, jūsu zināšanas par sevi un apkārtējo pasauli var radikāli mainīties, un attieksme, kas bloķē jūsu potenciālu, tiks iznīcināta.

Palielinās komandas darba efektivitāte

 

Sākumā mēs rūpīgi noskaidrojam problēmu/uzdevumu, kas ir kompānijai un kuru viņi vēlētos atrisināt ar apmācību.

 

Veidojas personīgās īpašības un emociju vadīšanas prasmes

 

Pamatojoties uz to, mēs izvēlamies optimālo stundu skaitu apmācībai un piedāvājam darba attiecību "gaišajā" un "tumšajā" zonā.

 

Profesionālu problēmu risināšanai tiek atbrīvoti radošie resursi

 

Vingrinājumi un uzdevumi, kas komandai šķita vienkārši un pašsaprotami izpildāmi normālos apstākļos, tumsā iegūst jaunas šķautnes un nokrāsas, ļaujot tiem jaunā veidā atklāt grupas un tās atsevišķu dalībnieku potenciālu.

Kāpēc mēs veicam apmācības tumsā?

 

Gatavā unikālo apmācību telpa rada apstākļus pilnīgai iedziļināšanās un 100% iesaistīšanās apmācības tēmā, ierobežojot vienu no galvenajiem informācijas uztveres orgāniem - redzi.

 

Nestandarta apstākļi ar dažādām lokācijām tumsā ļauj:

  • Paplašināt uztveres robežas, kļūt apzinātākam;

  • Nodibināt kontaktus un robežas attiecībās;

  • Iemācīties klausīties un saprast sevi un citus cilvēkus;

  • Attīstīt spēju uzticēties sev un citiem cilvēkiem;

  • Iemācīties rūpēties par sevi;

  • Attīstīt spēju uzņemties atbildību par savu rīcību un attieksmi;

  • iemācieties tikt galā ar pārmērīgu kontroli.

 

Apmācībā tiek izmantoti ekskluzīvi praktiski vingrinājumi, koučinga un stratēģisko sesiju elementi, lomu modeļi un grupu vingrinājumi.

Programmu vada profesionāla treneru komanda ar vairāk nekā 15 gadu pieredzi personīgā personāla vadībā, personāla motivēšanā un apmācībā.

Apmācību veidi

 

Līderība - svarīga uzņēmuma veiksmes sastāvdaļa

 

Viens no nosacījumiem veiksmīgai uzņēmuma attīstībai ir apmācīti vadītāji ar nepieciešamajām zināšanām un prasmēm.

Iedomājieties, ka jūsu uzņēmums ir dārzs. Bez dārznieka prasmīgās rokas dārzs ātri sabruks, un kultivēto augu vietā, ar kuriem rēķinājāties, parādīsies nezāles. Jebkura bezdarbība noved pie haosa un iznīcības, bet kārtība pie labklājības.

 

Kā kļūt par dārznieku savā dārzā, iemācīties radīt motivāciju un uzturēt kārtību? Kā no neefektīvas kņadas pāriet uz efektīvu rīcību?

 

Līderība ir nevis tas, ko jūs darāt darbinieku labā, bet gan tas, ko jūs darāt ar viņiem.

 

Mērķi, kurus jūs sasniegsiet:

  • Iemācīties uzņemties atbildību par savu lomu un pienākumiem

  • Iemācīties noteikt prioritātes

  • Attīstīt izpratni par vadību un iemācīties pielietot jēdzienu situācijas līderība

  • Iemācīties novērtēt personīgo efektivitāti cilvēku vadīšanā

  • Apgūt praktiskas vadības prasmes un praktizēt modeļa pielietošanu reālās situācijās 

  • Uzzināt, kā pārvaldīt darbinieku motivāciju, lai maksimāli palielinātu komandas sniegumu

 

Apmācību sērija “Līderība” jums palīdzēs:

  • Uzbūvēt atvērtas attiecības ar kolēģiem

  • Izveidot motivējošus faktorus darbiniekiem

  • Izveidot savu līderības kultūru

  • Paaugstināt darbinieku darba efektivitāti

 

Nr. 1 “Situatīvā līderība”

Šis ir cilvēku vadības stils, kas mainās atkarībā no situācijas un darbinieku sagatavotības līmeņa uzdevumu izpildei.

 

Līderiskās vadības pamatprasmju attīstīšana

  • Darbinieka profesionālās sagatavotības līmeņa noteikšana

  • Darbinieka vajadzību noteikšana katrā profesionālās pilnveides posmā

 

Līderība kā personāla vadības pamats

  • Izpratne par līderību kā cilvēku vadīšanas neatņemamu sastāvdaļu

  • Līderības sastāvdaļas

 

Līderības kompetence

  • Zināšanas

  • Prasmes

  • Attieksme

 

Līdera uzvedības modeļa izvēle

  • Tiešais

  • Mentoru

  • Atbalstošais

  • Partneru

 

Nr. 2 “Praktiskā motivācija”

Sevī iekļauj vienotību starp darbinieku mērķiem un vēlmēm un organizācijas mērķiem un uzdevumiem; līdera veiktie pasākumi, lai uzlabotu darbinieku efektivitāti

 

  • Sistēma motivācijas atšķirību izpratnei "DISK"

  • Sociālie un psiholoģiskie personību tipi, ņemot vērā modalitātes īpatnības un dažādo personību reprezentatīvo sistēmu izmantošanu

  • Darbinieku motivēšana caur indivīda sociālo un psiholoģisko portretu

  • Testēšana pēc U.M. Mārstona modeļa.

  • Pašnoteikšanās, savu vajadzību un vadošo motivatoru apzināšana

  • Savu padoto galveno motivācijas komponentu un uz tiem ietekmējošo elementu apzināšana

  • Dažādu personību tipu sociālā un darba saderība

  • Darbinieku vadīšana motivējot, nevis piespiežot

  • Praktisku un motivējošu mērķu izvirzīšana

 

Galvenie personiskās vērtības, motīvi, uzvedība

  • Vērtību un patieso motīvu sistēma

  • Personīgās un profesionālās vajadzības. Modelis S.I.

 

Trīs klasiskie darbinieku motivācijas modeļi

  • Iekšējās motivācijas veidošana caur R. Dilta neiroloģisko līmeņu piramīdu

  • D. Makgregora motivācija X un Y

  • F. Hercberga divu faktoru teorija

 

Nr. 3 “Emocionālā inteliģence”

Tā ir cilvēka spēja atpazīt emocijas, izprast nodomus, motivāciju un vēlmes, kā arī spēja vadīt savas un citu cilvēku emocijas, lai risinātu praktiskas problēmas.

 

Apmācību programmā ietilpst interaktīvie vingrinājumi un paņēmienu praktizēšanu. Apmācība ir vērsta uz praktiskāko iemaņu apgūšanu.

 

Apmācību mērķis - paaugstināt personīgo un darba mērķu sasniegšanas efektivitāti, attīstot prasmes strādāt ar emocijām

 

Apmācību rezultāti

  • Apgūsiet pamata rīkus savu un citu emociju pārvaldībai

  • Varēsiet izmantot emocijas kā svarīgu informāciju par sevi un sarunu biedru

  • Uzzināsiet par stereotipiem un atbrīvosieties no tiem, kas traucē produktīvam komandas darbam un personīgo un darba mērķu sasniegšanai

 

Paņēmieni savu emociju izpratnei un vadīšanai

Dalībnieki pārvietojas uz mūsu telpām, kur viņi praktizē savu emociju apzināšanās paņēmienus:

  • Veidi, kā efektīvi verbalizēt emocijas

  • Emociju atrašana ķermenī

  • Neverbālie signāli

  • Pārvaldīšanas veidi – kāpēc emociju apspiešana, kontrole un ignorēšana var būt kaitīga

  • Relaksācijas un elpošanas tehniku iepazīšana un attīstīšana

  • Nozīmes un konteksta pārveidošana

  • "Mērogošana" un "Meta emocijas" metode

 

Emocionālās inteliģences pamati

  • Ievads emocionālās inteliģences jēdzienā, 4 pamat emocijas

  • Cilvēku emociju modeļi

  • Emociju fizioloģiskais pamats

  • Emociju intensitāte un kvalitāte

  • Pozitīvās un negatīvās emocijas

 

Citu cilvēku emociju izpratne un vadīšana

  • Neverbālo signālu analīze - kas stāsta par konkrētu emociju

  • Tehnika “Atspulgs”

  • Emocionālie šķēršļi saskarsmē un to pārvarēšanas veidi

  • Partnera jūtu verbalizācijas paņēmieni

  • Emocionālā stresa vadības metodes

  • Partnera jūtu verbalizācija

 

 

Individuālās apmācības

 

Šādas programmas ir piemērotas individuālajām nodarbībām.

Kā arī ja jārisina iekšējo attiecību problēma ar konkrētiem darbiniekiem.

 

Ikviens droši vien zina šo sajūtu, kad sporta zālē tev šķiet, ka visi skatās uz tevi un redz visas tavas problēmas un nepilnības. Un tas ir tikai tas, ko redz visi apkārtējie, nemaz nerunājot par emocionālām un morālām grūtībām. Mēs nevēlamies ielaist pie viņiem svešiniekus pat lielgabala šāvienam, un visbiežāk tie, kas mūs labi pazīst.

 

Ir nepieciešams kaut ko mainīt sevī, bet pievienoties lielam treniņam un atklāti apspriest savas problēmas šķiet kaut kas neiedomājams.

 

Или же другая ситуация, когда вам не хватает внимания со стороны тренера, вам кажется, что вы успели бы сделать больше, не будь рядом других людей, которые тоже участвуют в программе.

 

Ar individuālu apmācību abi tiek izslēgti.

 

Apmācību īpatnības

  • Nodarbību intensitāti izvēlas apmācāmais

  • Praktiskā orientācija

  • Nav apmulsuma nepazīstamu vai pazīstamu cilvēku priekšā

  • 100% uzmanība no trenera un no jums

  • Tiek ņemts vērā individuālais personības psihotips

  • Līmeņa paaugstināšana no vieglas uz grūtu

  • Nepieciešamais atkārtojumu un atgriešanās skaits

  • Personalizēti vingrinājumi

 

 

Neatradāt sev piemērotu variantu?

Izveidojiet savu unikālo apmācību!